Etykiety

wtorek, 11 maja 2021

Dieta dla Kobiet : dieta online czy gotowy jadłospis?

Dieta dla Kobiet : dieta online czy gotowy jadłospis?

 Hej, dziś przychodzę do Was z postem o dietach online i jadłospisach-gotowcach, które są dostępne w internecie. Jako, że lato za pasem temat diet jest tym bardziej aktualny i wraca co roku jak bumerang. Sama miałam doświadczenie z dwoma dietami online, kupiłam też kilka diet typu gotowy 10 dniowy jadłospis. Postaram się Wam dziś opisać czym różnią się te rozwiązania i dla kogo są najlepsze.


Jeśli chodzi o dietę online ja niezmiennie polecam Fabrykę Siły, na której miałam najlepsze efekty.


Co zyskujemy kupując dietę z Fabryki Siły dla kobiet:

 

- gotowy jadłospis na 2 miesiące (lub więcej jeśli chcemy)

- ustalamy ilość posiłków pod nasz rytm dnia

- możemy wykluczyć produkty, których nie chcemy lub nie możemy jeść

- ustalamy cel: schudnięcie, masa lub rzeźba

- wszytsko mamy podane jak na talerzu, ktoś za nas policzył nasze zapotrzebowanie, kaloryczność i makroskładniki

- mamy kontakt z dietetykiem i możemy mu zadawać pytania

 - samą dietę bez planu treningowego kupicie od 69 zł, inne opcje możecie zobaczyć TUTAJ

 




Więcej o tej diecie i moich efektach możecie poczytać tu: MOJA OPINIA O DIECIE Z FABRYKI SIŁY

Diety z fabryki siły nie trzymam już w 100%. Wiem już teraz intuicyjnie co i kiedy jeść dlatego pozwalam sobie w kwestii żywienia na dużą swobodę. Jeśli  zdarzy mi się troszkę zapuścić - np. w święta, wracam wtedy na 2 tygodnie do diety z fabryki. 

Tak jak pisałam gotuję już sobie sama intuicyjnie i przez cały ten czas stworzyłam bazę naprawdę smacznych przepisów i postanowiłam zebrać je w ebooki z jadłospisem oraz ebooki ze zdrowymi słodyczami.

Jeśli jeszcze nie jesteście pewni czy chcecie stosować dietę online i wolicie wypróbować sobie tydzień diety to odsyłam do mojego sklepu po takie właśnie 7 i 10 dniowe ebooki z jadłospisami redukcyjnymi.

Dieta dla kobieta 1800 kcal

A tutaj coś dla łasuchów nie mogących zrezygnować z przetworzonych produktów, a chcących schudnąć:

Dieta jesz co lubisz i chudniesz - wliczona fast foody i słodycze 

Na sklepie znajdują się jeszcze ebooki z przepisami na SŁODYCZE NA DIECIE

 

Powodzenia w wiosennym odchudzaniu!

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz