czwartek, 19 lipca 2018

Owsiany omlet z owocami :)

Dzisiaj przepis na szybki i smaczny omlet z dodatkami. Idealne rozwiązanie na śniadanie albo posiłek przedtreningowy :) 


SKŁADNIKI:

  • Płatki owsiane - 5,5 łyżki (50 g)
  • Jaja - 3 małe (130 g)
  • Oliwa z oliwek - 1 łyżka (6 g)
  • Jogurt naturalny 2% - 0,25 szklanki (65 g)
  • Borówki Amerykańskie - garść (50g)
  • Maliny - mała garść (30g)
  • Brzoskwinia - połowa (50 g)
  • Syrop daktylowy lub miód do polania

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

1. Płatki owsiane zalej wrzątkiem według instrukcji na opakowaniu.
2. Oddziel białko od żółtka, a następnie ubij na sztywną pianę.
3. Żółtko zmieszaj z przygotowanymi płatkami owsianymi.
4. Uzyskaną masę dodaj do ubitych białek.
5. Ciasto smaż na rozgrzanej patelni pod przykryciem.
6. Omlet podawaj posmarowany jogurtem naturalnym wraz w wybranymi przez siebie dodatkami :) 

Smacznego !!!!

środa, 14 marca 2018

Jakie buty wybrać na trening ?

Wygodne buty podczas treningu to podstawa szczególnie podczas treningu nóg, kiedy robimy na przykład przysiady, wykroki albo ćwiczenia na maszynach z obciążeniem. Zdecydowanie podczas takich treningów noga powinna być stabilna, a my powinniśmy czuć się pewnie w bucie. Warto również pamiętać o tym, że ważna jest wygoda podczas treningu, więc idealny but powinien łączyć w sobie wszystkie te cechy. Ważna również jest cena takiego obuwia, ponieważ każdy z nas raczej woli nie przepłacać. Osobiście uważam, że takie buty powinny być kompromisem jakości i ceny, więc starałam się właśnie takie znaleźć. I tak trafiłam na stronkę http://omodo.pl/ i moją uwagę zwróciły buty - Buty New Balance WL373MIW



Buty New Balance WL574ESP – Core
Damskie buty New Balance wykonane z najwyższej jakości skóry zamszowej i materiałów syntetycznych.Wysoki komfort podczas chodzenia zapewnia gruba, dobrze zamortyzowana podeszwa.
Technologia: Encap – technologia wytwarzania podeszwy środkowej, stanowiąca połączenie trwałego stabilnego brzegu wykonanego z poliuretanu i miękkiej amortyzującej warstwy EVA.
Buty charakteryzuje klasyczny wygląd oraz wygoda.

Fajnym rozwiązaniem jest również to, że w tych butach możemy chodzić na co dzień nawet jeśli nie trenujemy na siłowni czy w domu. Klasyczny wygląd sprawia, że pasują do wielu stylizacji. 
Więcej butów znajdziecie tutaj :





wtorek, 6 marca 2018

środa, 31 stycznia 2018

Trening pleców dla kobiet

Silne i ładne plecy to podstawa każdej sportowej sylwetki dlatego warto tak komponować swój trening by nie pomijać tej ważnej partii mieśniowej jaką są plecy. Dodatkowo trening pleców wpływa na poprawną postawę i polepsza kondycję naszego kręgosłupa. Mam nadzieje, że każda z Was ma przeznaczone parę ćwiczeń w ciągu swojego tygodniowego planu na trening pleców. Dzisiaj pokaże Wam parę podstawowych ćwiczeń na plecy, które powinny znaleźć się w każdym planie. Jeśli chodzisz na siłownie ale nie masz pomysłu na trening pleców rzuć okiem na ćwiczenia poniżej :


1. Ściąganie wyciągu do karku - jedno z podstawowych ćwiczeń i niezbędne jeśli myślimy w przyszłości o podciąganiu na drążku. W tym ćwiczeniu na początku skupiajmy się na prawidłowej technice przy stosunkowo niskim obciążeniu tak by wykonywać ćwiczenie poprawnie na 100%


2. Ściąganie wyciągu do klatki piersiowej - zarówno ściągnie do klatki jak i karku to podstawowe ćwiczenia w treningu pleców i są bardzo przydatną bazą do budowy mięśni potrzebnych do podciągania na drążku. Jeśli nie potrafisz się podciągnąć ani razu, a myślisz o tym w przyszłości to powinnaś zaczać właśnie od tego ćwiczenia.


3. Podciąganie na drążku - dla wielu dziewczyn ćwiczenie z koszmarów. Ile to razy słyszałam od koleżanek "nie podciągne się ani razu nie będe się mordować" Naprawdę warto próbować mierzyć się z tym ćwiczeniem. Pomocne mogą okazać się gumy czy piła do ćwiczeń na której można oprzeć nogi. Nie podciągniesz się ani razu ? Trudno ćwicz na początku zwis na drążku. Kiedyś podstaram napisać Wam osobny wpis o podciąganiu. 


4. Ściąganie linki wyciągu poziomo - fajne ćwiczenie jeśli macie dostęp do siłowni tym razem na trochę inną część pleców. W tym przypadku również warto na początku skupić się na poprawnej technice, a dopiero później szaleć z obciążeniem. 

5. Martwy ciąg - kolejne ćwiczenie legenda przez wiele kobiet kojarzone z wielkimi kulturystami i super obciążeniem, a przecież można zacząć od dwóch hantli i szlifowania techniki. Nie trzeba wcale dźwigać 100 kg, żeby były efekty tego ćwiczenia. 

A jakie są Wasze ulubione ćwiczenia na plecy ? :) 

środa, 3 stycznia 2018

Białko do przepisów kulinarnych i stosowania na co dzień.

W bardzo wielu fit przepisach jednym z głównych składników jest odżywka białkowa jednak w większości nie mamy podanego konkretnego białka czy też producenta więc najlepiej przetestować parę białek "na własnej skórze" i wybrać najlepsze zarówno do przepisów jak i do stosowania w formie koktajlu na przykład po treningu. Ja osobiście przetestowałam już paru producentów i chętnie podzielę się z Wam moimi spostrzeżeniami.

Opcje mamy dwie możemy mieć jedno białko typowo do przepisów i drugie do stosowania okołotreningowego albo jedno uniwersalne białko. (moim zdaniem wygodniejsze rozwiązanie) 

Osobne białko przydaje się jeżeli przykładamy bardzo dużą wagę do składu danego suplementu i makro składników oraz unikamy wszelkich substancji słodzących. Dobrym rozwiązaniem będzie tutaj białko Olimp 100% Natural Whey Protein Isolate http://www.odzywki-olimp.pl/olimp-100-natural-whey-protein-isolate-600-g-p-6901.html , które w swoim składzie zawiera minimalną ilość węglowodanów i tłuszczy, a bardzo dużą ilość białka. 


Idealne dla osób bardzo skrupulatnie liczących "makrosy"

Druga opcja to białko uniwersalne zarówno do przepisów jak do koktajli tylko z odżywki i wody. Tutaj z czystym sumieniem mogę polecić Wam Olimp Whey Protein Complex - http://www.odzywki-olimp.pl/olimp-whey-protein-complex-100-2000-g-ltd-edition-folia-p-6689.html , który moim zdaniem jest jednym z lepszych produktów białkowych Olimpu. Nadaje się zarówno do przepisów jak i do stosowania w formie koktajli zarówno z mlekiem czy wodą.