Etykiety

wtorek, 30 listopada 2021

Czekoladowa owsianka - jak ją zrobić?

Czekoladowa owsianka - jak ją zrobić?

czekoladowa owsianka

Kremowa, mocno czekoladowa i aromatyczna, z ulubionymi dodatkami. Czy może być lepsze śniadanie niż taka czekoladowa owsianka? Pozostawię to pytanie bez odpowiedzi :)

Czekoladowa owsianka na śniadanie. Dlaczego to dobry pomysł?

👉Przygotujesz ją w 5 minut

👉Na pewno masz w domu wszystkie potrzebne składniki na czekoladową owsiankę

👉Tylko 4 podstawowe składniki: płatki, mleko, kakao i czekolada

👉Czekoladowa owsianka zapewni Ci energię na długo - nie zapomnij dodać do niej źródła tłuszczu

👉Czekoladowa owsianka zaspokoi ochotę na słodycze

👉Możesz ją jeść też jako zamiennik deseru

👉Łatwo zmieniać jej smak lekko modyfikując składniki

czekoladowa owsianka


Składniki na czekoladową owsiankę:

💜40g płatków owsianych
💜150 ml ulubionego mleka
💜1/2 łyżeczki kakao
💜10g gorzkiej czekolady 

Dodatki:

💜150g pomarańcza
💜50g banan
💜10g orzechy włoskie
💜10g masło orzechowe

Jak zrobić czekoladową owsiankę?

Płatki zalewamy mlekiem i gotujemy. Dodajemy kakao i czekoladę. Ściągamy owsiankę z gazu gdy czekolada się rozpuści, a owsianka zgęstnieje. Na owsiankę układamy dodatki i zajadamy.

Jeśli lubicie owsianki zapraszam również na BUDYNIOWĄ FIT OWSIANKĘ



Oraz na ZAPIECZONĄ OWSIANKĘ Z TRUSKAWKAMI I CZEKOLADĄ


zapieczona owsianka

Jeśli szukasz spersonalizowanej diety zajrzyj TUTAJ i odbierz nawet 90 dni diety gratis od Fabryki Siły:

fabryka siły dieta dla kobiet







poniedziałek, 22 listopada 2021

JOGURTOWIEC ZE SKYRÓW Z GALARETKĄ

 JOGURTOWIEC ZE SKYRÓW Z GALARETKĄ

Jogurtowiec ze skyrów z galaretką

Jeśli lubicie desery na zimno w stylu sernikowym to ten na pewno przypadnie Wam do gustu. Dodatkowo ma dużą zawartość białka, mało tłuszczu i może być zrobiony w wersji bezcukrowej. Jedyny minus tego jogurtowca to to, że trzeba czekać aż stężeje w lodówce. Z podanych proporcji wychodzi 8 takich kosteczek, można śmiało trzymać go do tygodnia w lodówce i się nie zepsuje.

Składniki na jogurtowiec ze skyrów z galaretką:

👉300 g skyr waniliowy 
👉400 g jogurt grecki 0%
👉2 łyżki syropu klonowego lub innego słodzidła
👉2 galaretki bez cukru (u mnie agrestowa i poziomkowa)
👉16 herbatników (można dostać bez cukru, u mnie jednak są zwykłe z cukrem)
👉3 łyżeczki żelatyny rozpuszczone w 50 ml gorącej wody

jogurtowiec ze skyrów z galaretką


Jak zrobić jogurtowiec ze skyrów z galaretką:

Na początku robimy galaretki. Każdą robimy rozpuszczając w 250 ml wrzątku i odstawiamy do stężenia. Jeśli nie mają cukru nie zapomnijcie czymś ich dosłodzić.

Jogurt grecki mieszamy ze skyrami i syropem klonowym. Dodajemy żelatynę rozpuszczoną w gorącej wodzie i dokładnie mieszamy. Stężałe galaretki kroimy w kostkę i dorzucamy do masy. Formę 20 na 25 cm wykładamy herbatnikami i wylewamy na nie masę. Na górę układamy herbatniki. Całość trzymamy w lodówce 12 h do stężenia.

Makro jogurtowca ze skyrów z galaretką:


Makro całości:
 
1090 kcal 
B 100g
W 128g
T 19

Makro jednej porcji (1/8):

136 kcal
B 12,5
W 16
T 2,3


 Dla fanów sernika proponuję jeszcze KLASYCZNY FIT SERNIK 

Kliknij w zdjęcie po przepis: 👇

fit sernik



 
👇

fit sernik


Więcej przepisów na fit desery znajdziesz w ebooku DESERY NA DIECIE

👇

desery na diecie





środa, 17 listopada 2021

Wege obiad: Makaron z ciecierzycą, pieczarkami i szpinakiem

 WEGE MAKARON Z CIECIERZYCĄ, PIECZARKAMI I SZPINAKIEM

wege makaron z ciecierzycą

Kolejny obiad wege wpada na bloga. Jeśli zależy Wam na ograniczeniu mięsa tak jak mnie to polecam Wam taki obiadek. Staram się mocno ograniczyć mięso i całkiem dobrze mi idzie. Największy problem stanowi dla mnie odstawienie wędliny. Czasem mam ochotę na kanapkę z szynką drobiową i ciężko mi ją czymś zastąpić. Jeśli chodzi o obiady to zauważyłam, że mogę prawie wcale nie jeść mięsa. Zrezygnowałam prawie całkiem z wołowiny i wieprzowiny, czasem wpadnie indyk. Natomiast produkty mające imitować smak mięsa zupełnie mi nie podchodzą (typu roślinny burger czy roślinna kiełbaska). A jak jest u Was? Ograniczacie mięso? Jeśli tak to śmiało korzystajcie z przepisu :)


Wege makaron z ciecierzycą, pieczarkami i szpinakiem składniki:

Makaron 100g

Pieczarki 100g

Szpinak mrożony (lub świeży)

Oliwa z oliwek 10g

Czosnek 1 ząbek

Ciecierzyca gotowana 60g

Jogurt grecki 30g

wege makaron z ciecierzycą, pieczarkami i szpinakiem


Jak zrobić wege makaron z ciecierzycą, pieczarkami i szpinakiem

Na oliwie podsmażamy przeciśnięty czosnek i dodajemy mrożony szpinak (3 małe bloczki). Smażymy chwilkę razem, dodajemy pokrojone pieczarki. Przyprawiamy całość solą, pieprzem i curry i na koniec dodajemy ciecierzycę. Do całości dodajemy ugotowany makaron i zabielamy jogurtem greckim (można pominąć).


Inne przepisy wege znajdziecie tutaj: MIELONE Z SOCZEWICY

MAKARON Z CAMEMBERTEM I BROKUŁEM

Inne opcje obiadowe niekoniecznie wege znajdziecie tu : 6 OBIADÓW Z FABRYKI SIŁY


KLIKNIJ W OBRAZEK po przepis:

Wege makaron z camembertem i brokułem

Wege mielone z ciecierzycy

Obiady z Fabryki Siły


Jeśli chcecie mieć dietę ułożoną przez profesjonalnych dietetyków, także w opcji wege to polecam Fabrykę Siły. Opcje diet możecie zobaczyć TUTAJ.