Etykiety

piątek, 8 stycznia 2021

Śniadania na słodko z Fabryki Siły

 

 


Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak wyglądają moje śniadania, czyli śniadania z diety od Fabryki Siły.

Śniadanie to mój ulubiony posiłek dnia i już kładąc się dzień wcześniej do łóżka myślę o tym co będę rano jadła. Mam przeplatane kilkumiesięczne fazy na śniadania słodkie lub słone. Nie mam pojęcia od czego to zależy, ale od kilku miesięcy nie wyobrażam sobie innych śniadań niż na słodko :) Na szczęście Fabryka Siły ma dużo propozycji zarówno słodkich jak i wytrawnych także nie nudzę się. Sama też często modyfikuję przepisy - można to łatwo zrobić za pomoca przelicznika w panelu diety.

Śniadania na słodko z Fabryki Siły

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kilka śniadań na słodko w formie owsianek/jaglanek. Serio nigdy mi się one nie znudzą bo bardzo łatwo podmieniając jeden czy dwa składniki można stworzyć zupełnie nowy smak. Jak to zrobić podpowiada w poście Wojtek Jak zrobić idealną owsiankę.

Dietę z Fabryki Siły możecie kupić TU.

Łapcie zdjęcia moich owsianek z ostatnich 7 dni i inspirujcie się do woli:

Owsianka z bananem, pomarańczą, skyrem i gorzką czekoladą


 

Płatki orkiszowe 45g

Banan 100g

Pomarańcza 50g

Skyr porzeczkowy 80g

Gorzka czekolada 12g

 

 Owsianka z pomarańczą, cynamonem i orzechami włoskimi  


 

Płatki owsiane 50g

Pomarańcza 110g

Orzechy włoskie 11g  - zamieniłam na masło orzechowe

Jogurt naturalny 160g

Cynamon


 

Owsianka z truskawkami, jagodami i migdałami


 

Płatki jaglane (zamieniłam z owsianych)  55g

Migdały 11g - zamieniłam na orzechy brazylijskie

Jogurt naturalny 160g

Jagody 75g

Truskawki 75g

 

Tu zamiast zwykłego jogurtu dałam kokosowy, a truskawki zmiksowałam. Warto wprowadzać takie modyfikacje, żeby się nie nudzić.


Owsianka z bananem, suszonymi śliwkami i migdałami



Płatki owsiane 40g

Migdały 8g

Banan 130g

Suszone śliwki 22g

Jogurt naturalny 130g

 

Jaglanka z cynamonem, jabłkiem i migdałami



Kasza jaglana 50g - podmieniłam na płatki

Migdały 12g  - zamieniłam na włoskie

Jabłko 110 g  - uprażyłam na patalni z cynamonem

cynamon  - dałam imbir

Mleko 200g


Kakaowa owsianka z bananem, cynamonem, suszonymi śliwkami i migdałami


 

Płatki owsiane 40g

Migdały 7g

Mleko 180g - zamieniłam na roślinne

Banan 100g

Kakao 7g

Suszone śliwki 10g

cynamon

  

Owsianka z ananasem, żurawiną i nerkowcami 



 Płatki owsiane 50g

Ananas 130g (u mnie z puszki)

Nerkowce 8g

Żurawina 19g (u mnie rodzynki)

Jogurt naturalny 130g (u mnie mieszanka kokosowego naturalnego z kokosowym porzeczkowym)
 

Jak widzicie często zmieniam oryginalne przepisy, ale zawsze wszytsko przeliczam, aby makro się zgadzało.

Dietę od Fabryki możecie kupić TUTAJ.

 Niebawem na blogu kolejny post z tej serii z drugimi śniadaniami i kolacjami.

Jeśli jesteś pierwszy raz na moim blogu to więcej o diecie od Fabryki Siły przeczytasz również w tym wpisie. 


6 komentarzy:

  1. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę sprawdzić, pod tym linkiem https://zrzucbrzuch.com/2018/04/fabryka-sily-opinia/ jest takie samo zdjęcie śniadania, które tutaj opisujesz, że jest twojej roboty (miseczka z mikołajem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga zrzucbrzuch prowadzimy razem z mężem. Ten blog jest mój. Możesz to sobie przeczytać na blogu zrzucbrzuch w zakładce o nas. Czasem publikujemy te same zdjęcia/przepisy na obu blogach.

      Usuń
  5. Fajny blog, warto tu czasem zajrzeć i się czegoś nowego dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń