Etykiety

czwartek, 28 stycznia 2021

Jak jeść więcej warzyw?

 Jak jeść więcej warzyw?

W dzisiejszym wpisie trochę o tym jak jeść więcej warzyw + przepis na fajną i dietetyczną surówkę. 

Dla mnie jako dla osoby, która nigdy nie była nauczona jeść warzywa to twardy orzech do zgryzienia.
U mnie w domu nigdy do obiadu nie podawało się warzyw. Jedyne co akceptowano to ewentualnie ogórek kiszony. O sałatkach i surówkach mowy nie było. Jak kanapka to tylko ser czy szynka, żadnych warzyw! Wyjątkiem był pomidor 😁

Ostatnie lata staram się wdrażać do swojej diety dużo warzyw. Wiem, że raczej nigdy ich nie pokocham, odbywa się to bardziej na zasadzie, że zmuszam się żeby je jeść, ale smaku dla mnie nie mają. Tym bardziej cieszę się kiedy wyjdzie mi taka sałatka jak dziś, która jest fit, na mnóstwo warzyw i nie mogę narzekać na jej smak 😁 podaje przepis i bądźcie wyrozumiali dla osoby, która jeszcze kilka lat temu nie odróżniała sałaty od kapusty 😁



Skladniki:

✅1/4 główki białej kapusty
✅2 marchewki
✅Pęczek koperku
✅1 kwaśne jabłko
✅4 łyżki jogurtu naturalnego
✅2 łyżki oleju rzepakowego
✅3 łyżki soku z cytryny
✅Sól, pieprz




Marchewkę, kapustę i jabłko drobno siekamy albo ścieramy na tarce. Ja robię to w malakserze.

Dodajemy posiekany koperek i resztę składników. Dokładnie mieszamy.

Mam nadzieję, że Wam zasmakuje 😊

Zapraszam również do śledzenia mojego insta :) @fit_jest_proste

Jeśli lubicie moje poradnikowe wpisy to zajrzyjcie jeszcze do tego - Jak pokonać ochotę na słone przekąski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz