Etykiety

poniedziałek, 8 listopada 2021

PUSZYSTY OMLET KOKOSOWY

 PUSZYSTY OMLET KOKOSOWY 

Puszysty omlet z kokosem

Dawno nie było na blogu żadnego przepisu na omlet, a przecież omlet to moje śniadanie przez 90% roku. Najczęściej zjadam mój ulubiony klasyczny omlet - przepis znajdziecie TUTAJ, ale czasami najdzie mnie na modyfikacje i próbowanie nowych pomysłów. Tak było i w tym przypadku i udało mi się stworzyć puszysty omlet kokosowy.


Omlet jest:

- prosty i szybki w przygotowaniu - zajmie Ci to 10 min

- zrobisz go tylko z 3 podstawowych składników + dodatki

- jest lekki jak chmurka

- wygląda naprawdę efektownie


Składniki na puszysty omlet kokosowy:

3 jajka

4g oliwy z oliwek

0,5 łyżeczki kakao

10g ksylitolu

10g wiórków kokosowych

30g malin


Puszysty Omlet Kokosowy


Jak zrobić puszysty omlet kokosowy?

Na patelni rozgrzać oliwę. Oddzielić białka od żółtek. Żółtka wymieszać z kakao. Białka ubić z ksylitolem i wiórkami kokosowymi oraz szczyptą soli. Zostawić trochę wiórków do posypania. 

Masę z żółtek wylać na rozgrzaną patelnie. Na żółtka wylać ubite białka. Zmniejszyć ogień, przykryć patelnię pokrywką i smażyć omlet na małym ogniu ok 5 min, aż białka nie będą surowe (mają przypominać w strukturze styropian). 

Zdejmujemy omlet z patelni, składamy na pół i dekorujemy owocami i pozostałymi wiórkami.


Jeśli szukasz innych omletowych inspiracji zapraszam tu: OMLET Z FIGAMI

A tutaj macie DARMOWEGO EBOOKA z przepisami na 5 FIT OMLETÓW:


5 FIT OMLETÓW DARMOWEY EBOOK


1 komentarz:

  1. Wygląda przepysznie! Chętnie wypróbuję przepis. Kiedyś robiłam taki z płatków owsianych, polecam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń