Etykiety

niedziela, 21 marca 2021

DIETA DLA KOBIET Z FABRYKI SIŁY - CAŁY DZIEŃ JEDZENIA

 

Niedzielne hej :) Jak wiecie jestem cały czas na diecie z Fabryki Siły na zasadzie 80/20. Czyli w 80 % trzymam się rozpiski diety, a 20% to jakieś moje zmiany, najczęściej fit, ale nie zawsze. Co niedzielę wpada np. drożdżowy wypiek typu białe bułki czy chałka bo kocham piec. Jeśli chodzi o przepisy fabryki to nie muszę też już ważyć produktów bo po takim czasie mam wagę w oczach. Powyższy system super się u mnie sprawdza i waga i forma się utrzymują na stałym, zadowalającym mnie poziomie.

 

 Na YT dodałam wczoraj filmik cały dzień jedzenia z diety Fabryki Siły dla kobiet. Jeśli kogoś interesuje przykładowy cały dzien jedzenia to zapraszam do oglądania. Filmik zobaczysz TUTAJ

 

 


 Moja dieta miała różną kaloryczność w zależności od jej etapu, ale zazwyczaj było to 1800 kcal i teraz tego się trzymam (plus minus 100 kcal). Pamiętajcie jednak, że na początkowym etapie diety trzeba się w 100% wszytskiego trzymać i wszystko ważyć.

Jeśli jesteście zainteresowani kupnem diety od Fabryki to możecie ją kupić TUTAJ

Spośród diet online moim zdaniem jest to najciekawsza propozycja. 

Jeśli dalej się wahacie i macie jakieś pytania odsyłam jeszcze do postów:

 

Moja opinia o diecie Fabryki Siły 

Kolacje z Fabryki Siły 

Śniadania z Fabryki Siły 

 

Miłej niedzieli!

 

Martyna

1 komentarz:

  1. Szkoda że w pakiecie z jadlospisem nie ma zrobienia i dostawy gratis :D

    OdpowiedzUsuń