czwartek, 7 lipca 2016

Czy ćwiczenia fizyczne sprzyjają odchudzaniu? + Motywacje :)



Każdy wie, iż skuteczna dieta, powinna być prowadzona z głową. Diety mono składnikowe czy głodówki nie są dobrym sposobem na utratę wagi. Mogą co prawda sprzyjać utracie kilogramów, jednak może to być utrata bardzo krótkotrwała. Dieta powinna ograniczać pożywienie, ale pożywienie to powinno jednocześnie odżywiać organizm. W diecie odchudzającej bardzo ważna jest też aktywność fizyczna. Koniecznie trzeba wiedzieć, jak ćwiczyć żeby schudnąć. Nie wystarczy byle jakie wykonywanie dowolnych ćwiczeń. Każde ćwiczenie ma swój sens. Przeznaczone jest dla różnych partii ciała. Wykonuje się je w różnych celach.

Na początku diety ćwiczenia fizyczne wykonuje się po top, by sprawniej spalał się tłuszcz. Dlatego można w tym celu biegać lub pływać. Można spacerować, jeśli odchudzanie zaczyna bardzo otyła osoba. Każda forma aktywności jest wskazana. Na dalszym etapie odchudzania bardzo ważne są ćwiczenia dla poszczególnych partii ciała. Inne są ćwiczenia na ręce, inne ćwiczenia na brzuch. Celem każdego z nich jest wzmocnienie i modelowanie mięśni. W tego rodzaju ćwiczeniach bardzo duże znaczenie ma technika wykonywania ćwiczeń. Ćwiczenia na brzuch czy ćwiczenia na pośladki wykonywane źle lub nieprawidłowo i niedokładnie mogą okazać się bezcelowe. Bardzo ważna jest pozycja wyjściowa i zaangażowanie odpowiedniej partii mięśni. Dobrze wykonywane ćwiczenia nie obciążają kręgosłupa i stawów, bo zmuszają do pracy jedynie wybrane mięśnie. Jeśli ma się kłopot z dobraniem odpowiednich ćwiczeń warto skorzystać z porady osób, które zawodowo zajmują się ćwiczeniami.

Dawno mnie tutaj nie było :( niestety sprawy osobiste nie pozwalały na prowadzenie bloga :( ale wracam od dzisiaj ze świeżymi motywacjami. 







Która sylwetka Wam się najbardziej podoba ? :) 

sobota, 2 stycznia 2016

Noworoczne motywacje :)

Witajcie po tak długiej przerwie :) Wszystkiego dobrego w nowym 2016 roku. Najszczersze życzenia wraz ze świeżą porcją motywacji :) 







czwartek, 20 sierpnia 2015

Jak wyćwiczyć kobiece bicepsy?



Bicepsy są marzeniem wielu mężczyzn, którzy poprzez intensywny trening starają się wyrzeźbić swą sylwetkę. Warto jednak pamiętać, że i kobietom zależy na tym, by ich bicepsy pięknie się prezentowały. Dlaczego ta grupa mięśni jest tak ważna i dla kobiet, i dla mężczyzn? Jakie ćwiczenia powinny wykonywać te panie, które chcą pochwalić się wspaniałymi bicepsami?

Bicepsy to ważna grupa mięśni. Świadczą o naszej kondycji i sile, dlatego też to mężczyznom w szczególności zależy na ich wyrzeźbieniu. 



O atrakcyjny wygląd górnej części przedramienia coraz częściej troszczą się jednak i kobiety, które wprawdzie wybierają łagodniejsze ćwiczenia, jednak cel chcą osiągnąć taki sam, jak mężczyźni. Poprzez systematyczny, choć niezbyt forsowny trening, panie mogą wyćwiczyć swe bicepsy i sporo na tym zyskać. 


Ładnie wyćwiczone bicepsy korzystnie wpływają na kobiecą sylwetkę i poprawiają ogólny wygląd kobiet. Zachętą do podjęcia ćwiczeń mających wzmacniać tę grupę mięśni może być fakt, iż w tej części ciała tkanka tłuszczowa nie pojawia się w zbyt wielkich ilościach, zatem trening szybko przynosi widoczne rezultaty.



 To ogromne pocieszenie dla tych pań, które szybko się zniechęcają. Systematyczny trening z niewielkim obciążeniem może się okazać nie tylko szansą na piękne ramiona, ale i ciekawym sposobem spędzania wolnego czasu.

Poniżej parę ćwiczeń, które mogą okazać się przydatne : 
 

  1. Uginanie ramion za sztangielkami, 
  2. uginanie ramion w podporze o kolano 
  3.  uginanie ramion leżąc na brzuchu na ławce skośnej 

 oto ćwiczenia, które nie są zbyt forsowne, a które bardzo szybko mogą przynieść rezultaty.

A Wy jakie ćwiczenia stosujecie na biceps ? 

środa, 22 lipca 2015

Cellulit a ćwiczenia: o czym warto pamiętać?

Cellulit jest powszechnym problemem, a z możliwości jego szybkiego pozbycia się chętnie korzystają kobiety na całym świecie. Nic dziwnego. Cellulit nie jest zbyt estetycznym zjawiskiem, w wielu przypadkach jest też przyczyną kompleksów i kiepskiego samopoczucia. 

Jak można z nim walczyć? 
Wbrew pozorom nie tylko rygorystyczna dieta pomaga się rozprawić z takim zjawiskiem. Dla tych osób, które chcą się pozbyć „pomarańczowej skórki” i znów cieszyć pięknym wyglądem, bardzo ważną sprawą jest systematyczna aktywność fizyczna. Systematycznie wykonywane ćwiczenia mogą sprawić, że cellulit stanie się tylko przykrym wspomnieniem. Jeśli taką gimnastykę będzie wspierać odpowiednia dieta, można liczyć na wspaniałe efekty. Jakie ćwiczenia są jednak najskuteczniejsze w walce z tak uciążliwym problemem, jakim jest „pomarańczowa skórka”?



Cellulit można pokonać m. in. tym ćwiczeniom, które pozwalają na dość szybkie, a przede wszystkim skuteczne wzmocnienie mięśni ud, pośladków oraz brzucha. To właśnie te rejony są najbardziej narażone na nadmierną ilość tkanki tłuszczowej i cellulit. Ćwiczenia, które mają poprawić ich wygląd, polegają przede wszystkim na unoszeniu nóg oraz na wykonywaniu wymachów. Pomocne są również przysiady oraz takie ćwiczenia, które mają wspierać cały organizm i wszystkie grupy mięśni. 


Są to doskonale znane treningi ogólnorozwojowe, jak jazda na rowerze, bieganie lub pływanie. Dzięki nim można pięknie modelować sylwetkę, a jednocześnie – poprawiać stan swego zdrowia i wzmacniać kondycję. Taki trening może sprawić, że cellulit zniknie, a aktywne spędzanie czasu stanie się korzystnym dla zdrowia nawykiem.

wtorek, 7 lipca 2015

czwartek, 11 czerwca 2015

MEL B - moja osobista motywacja :)

Dzisiaj wrzucę Wam parę fotek mojej ulubionej fit trenerki i zarazem inspiracji czyli Mel B.








Mnie najbardziej podoba sie na zdjęciu na plaży :) A Wam ?