czwartek, 27 lipca 2017

Ćwiczenia na idealne pośladki + pośladkowe motywacje :)

Każda z nas marzy o ślicznych i krągłych pośladkach przy jednocześnie niezbyt dużych rozmiarach. Chcemy by skóra na pupie była napięta i sprężysta przy jednoczesnym braku cellulitu. Z pomocą może przyjść trening siłowy oczywiście w połączeniu z odpowiednią dietą. Taki trening możemy z powodzeniem wykonywać trzy razy w tygodniu na przykład przy okazji treningu nóg, ponieważ wiele z tych ćwiczeń to ćwiczenia wielostawowe, czyli takie, które angażują więcej niż jeden mięsień. 

Najlepiej wykonywać te ćwiczenia z jakimś obciążeniem. Na początek polecam przysiady ze sztangą i martwy ciąg, które są moim zdaniem najlepszymi ćwiczeniami siłowymi, ever. 


W tym ćwiczeniu warto pamiętać o dobrej technice i dobrze dobranym obciążeniu, na początku lepiej skupić się na technice, a ciężar dodawać stopniowo. 

Martwy ciąg na prostych nogach- jedno z najlepszych ćwiczeń na pośladki tutaj też technika powinna początkowo być ważniejsza od cieżaru. 



Wykroki - tutaj za obciążenie może służyc sztanga, albo chantle. Mozemy robić wykroki chodzone albo w miejscu, w przód albo na boki.


A teraz trochę pośladkowych motywacji :) 
Ćwiczycie nogi i pośladki  ? :) 







Które Wam się najbardziej podobają ? 



wtorek, 6 czerwca 2017

Nowe motywacje :)

Dawno mnie tu nie było ale postaram się publikować częściej :) Oczywiście fanpage cały czas działa https://www.facebook.com/Twoja-Fit-Motywacja-257856627708448/









Dla mnie mega zdjęcie nr 2 od góry :)