czwartek, 7 lipca 2016

Czy ćwiczenia fizyczne sprzyjają odchudzaniu? + Motywacje :)



Każdy wie, iż skuteczna dieta, powinna być prowadzona z głową. Diety mono składnikowe czy głodówki nie są dobrym sposobem na utratę wagi. Mogą co prawda sprzyjać utracie kilogramów, jednak może to być utrata bardzo krótkotrwała. Dieta powinna ograniczać pożywienie, ale pożywienie to powinno jednocześnie odżywiać organizm. W diecie odchudzającej bardzo ważna jest też aktywność fizyczna. Koniecznie trzeba wiedzieć, jak ćwiczyć żeby schudnąć. Nie wystarczy byle jakie wykonywanie dowolnych ćwiczeń. Każde ćwiczenie ma swój sens. Przeznaczone jest dla różnych partii ciała. Wykonuje się je w różnych celach.

Na początku diety ćwiczenia fizyczne wykonuje się po top, by sprawniej spalał się tłuszcz. Dlatego można w tym celu biegać lub pływać. Można spacerować, jeśli odchudzanie zaczyna bardzo otyła osoba. Każda forma aktywności jest wskazana. Na dalszym etapie odchudzania bardzo ważne są ćwiczenia dla poszczególnych partii ciała. Inne są ćwiczenia na ręce, inne ćwiczenia na brzuch. Celem każdego z nich jest wzmocnienie i modelowanie mięśni. W tego rodzaju ćwiczeniach bardzo duże znaczenie ma technika wykonywania ćwiczeń. Ćwiczenia na brzuch czy ćwiczenia na pośladki wykonywane źle lub nieprawidłowo i niedokładnie mogą okazać się bezcelowe. Bardzo ważna jest pozycja wyjściowa i zaangażowanie odpowiedniej partii mięśni. Dobrze wykonywane ćwiczenia nie obciążają kręgosłupa i stawów, bo zmuszają do pracy jedynie wybrane mięśnie. Jeśli ma się kłopot z dobraniem odpowiednich ćwiczeń warto skorzystać z porady osób, które zawodowo zajmują się ćwiczeniami.

Dawno mnie tutaj nie było :( niestety sprawy osobiste nie pozwalały na prowadzenie bloga :( ale wracam od dzisiaj ze świeżymi motywacjami. 







Która sylwetka Wam się najbardziej podoba ? :)