czwartek, 7 lipca 2016

Czy ćwiczenia fizyczne sprzyjają odchudzaniu? + Motywacje :)



Każdy wie, iż skuteczna dieta, powinna być prowadzona z głową. Diety mono składnikowe czy głodówki nie są dobrym sposobem na utratę wagi. Mogą co prawda sprzyjać utracie kilogramów, jednak może to być utrata bardzo krótkotrwała. Dieta powinna ograniczać pożywienie, ale pożywienie to powinno jednocześnie odżywiać organizm. W diecie odchudzającej bardzo ważna jest też aktywność fizyczna. Koniecznie trzeba wiedzieć, jak ćwiczyć żeby schudnąć. Nie wystarczy byle jakie wykonywanie dowolnych ćwiczeń. Każde ćwiczenie ma swój sens. Przeznaczone jest dla różnych partii ciała. Wykonuje się je w różnych celach.

Na początku diety ćwiczenia fizyczne wykonuje się po top, by sprawniej spalał się tłuszcz. Dlatego można w tym celu biegać lub pływać. Można spacerować, jeśli odchudzanie zaczyna bardzo otyła osoba. Każda forma aktywności jest wskazana. Na dalszym etapie odchudzania bardzo ważne są ćwiczenia dla poszczególnych partii ciała. Inne są ćwiczenia na ręce, inne ćwiczenia na brzuch. Celem każdego z nich jest wzmocnienie i modelowanie mięśni. W tego rodzaju ćwiczeniach bardzo duże znaczenie ma technika wykonywania ćwiczeń. Ćwiczenia na brzuch czy ćwiczenia na pośladki wykonywane źle lub nieprawidłowo i niedokładnie mogą okazać się bezcelowe. Bardzo ważna jest pozycja wyjściowa i zaangażowanie odpowiedniej partii mięśni. Dobrze wykonywane ćwiczenia nie obciążają kręgosłupa i stawów, bo zmuszają do pracy jedynie wybrane mięśnie. Jeśli ma się kłopot z dobraniem odpowiednich ćwiczeń warto skorzystać z porady osób, które zawodowo zajmują się ćwiczeniami.

Dawno mnie tutaj nie było :( niestety sprawy osobiste nie pozwalały na prowadzenie bloga :( ale wracam od dzisiaj ze świeżymi motywacjami. 







Która sylwetka Wam się najbardziej podoba ? :) 

14 komentarzy:

  1. Zdecydowanie pierwsza i ostatnia :) Najlepiej jest na początku ćwiczyć siłowo przed lustrem i sprawdzać, jaką się ma postawę, żeby ewentualnie korygować błędy. Albo pod okiem trenera. Bo można sobie zrobić krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczenia fizyczne nie wystarczą. Ja aby wspomóc swoją drogę do utraty tkanki tłuszczowej kupiłam sobie suplement który poleciła mi znajoma na fb http://bit.ly/BadzPiekna schudłam na tym 9kg także polecam od serca <B :)

    OdpowiedzUsuń
  3. motywacja na zdjęciach... ale czy do końca zdrowa? Mi pomaga, ale innych może zdołowac... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem najlepsza jest druga sylwetka :)
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra motywacja! Zaczęłam właśnie swoją przygodę z ćwiczeniami i zdrowym odżywianiem ;-) Chłonę artykuły, które pomogą mi się wdrożyć w ten świat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każde zdrowe pożywienie jest tak samo ważne jak systematyczny wysiłek w celu polepszenia wieku metabolicznego waszego organizmu, co za tym idzie lepszego samopoczucia !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis, odchudzać się należy z głową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motywacja najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sylwetka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 8 powodów czemu warto jeździć rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No takie motywacje to ja rozumiem, tylko pytanie czy to motywacja dla pań czy dla panów, żeby lepiej wyglądać? Chyba jedno i 2... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście że ćwiczenia są niezbędne, sama dieta jeszcze niczego nie załatwi, a do tego z wyrobionymi mięśniami wygląda się znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez wiele lat próbowałam diet, zaczynając od Dukana, po kopenhaską i south beach i inne cuda, nie wspominając o tabletkach na odchudzanie. Efekty raz były, a raz nie, ale rozregulowałam sobie całkowicie metabolizm i zdrowie też. Nie idźcie taką drogą, jest tylu fachowców dzisiaj, którzy potrafią pomóc także leniom, jak i osobom chorym np. na Hashimoto. Lepiej dwa razy pomyśleć i wybrać dobrego dietetyka online

    OdpowiedzUsuń