czwartek, 20 sierpnia 2015

Jak wyćwiczyć kobiece bicepsy?



Bicepsy są marzeniem wielu mężczyzn, którzy poprzez intensywny trening starają się wyrzeźbić swą sylwetkę. Warto jednak pamiętać, że i kobietom zależy na tym, by ich bicepsy pięknie się prezentowały. Dlaczego ta grupa mięśni jest tak ważna i dla kobiet, i dla mężczyzn? Jakie ćwiczenia powinny wykonywać te panie, które chcą pochwalić się wspaniałymi bicepsami?

Bicepsy to ważna grupa mięśni. Świadczą o naszej kondycji i sile, dlatego też to mężczyznom w szczególności zależy na ich wyrzeźbieniu. 



O atrakcyjny wygląd górnej części przedramienia coraz częściej troszczą się jednak i kobiety, które wprawdzie wybierają łagodniejsze ćwiczenia, jednak cel chcą osiągnąć taki sam, jak mężczyźni. Poprzez systematyczny, choć niezbyt forsowny trening, panie mogą wyćwiczyć swe bicepsy i sporo na tym zyskać. 


Ładnie wyćwiczone bicepsy korzystnie wpływają na kobiecą sylwetkę i poprawiają ogólny wygląd kobiet. Zachętą do podjęcia ćwiczeń mających wzmacniać tę grupę mięśni może być fakt, iż w tej części ciała tkanka tłuszczowa nie pojawia się w zbyt wielkich ilościach, zatem trening szybko przynosi widoczne rezultaty.



 To ogromne pocieszenie dla tych pań, które szybko się zniechęcają. Systematyczny trening z niewielkim obciążeniem może się okazać nie tylko szansą na piękne ramiona, ale i ciekawym sposobem spędzania wolnego czasu.

Poniżej parę ćwiczeń, które mogą okazać się przydatne : 
 

  1. Uginanie ramion za sztangielkami, 
  2. uginanie ramion w podporze o kolano 
  3.  uginanie ramion leżąc na brzuchu na ławce skośnej 

 oto ćwiczenia, które nie są zbyt forsowne, a które bardzo szybko mogą przynieść rezultaty.

A Wy jakie ćwiczenia stosujecie na biceps ? 

10 komentarzy:

  1. Ja łączę wymienione przez Ciebie ćwiczenia z ćwiczeniami na triceps, który często u kobiet jest dość mocno sflaczały ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oprócz ćwiczeń z hantlami robie jeszcze dipsy np o skrzynię lub 3-4 stepy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenne porady:) Na pewno z nich skorzystam przy najbliższej wizycie na siłowni.

    OdpowiedzUsuń
  4. jest przeze mnie wykorzystywana i jak najbardziej... bic rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podpowiedzi, najważniejsz dla mnie jest to że są sprawdzone

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny wpis :) Właśnie zaczęłam chodzić na siłkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje porady na pewno mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe porady, http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń