czwartek, 20 sierpnia 2015

Jak wyćwiczyć kobiece bicepsy?



Bicepsy są marzeniem wielu mężczyzn, którzy poprzez intensywny trening starają się wyrzeźbić swą sylwetkę. Warto jednak pamiętać, że i kobietom zależy na tym, by ich bicepsy pięknie się prezentowały. Dlaczego ta grupa mięśni jest tak ważna i dla kobiet, i dla mężczyzn? Jakie ćwiczenia powinny wykonywać te panie, które chcą pochwalić się wspaniałymi bicepsami?

Bicepsy to ważna grupa mięśni. Świadczą o naszej kondycji i sile, dlatego też to mężczyznom w szczególności zależy na ich wyrzeźbieniu. 



O atrakcyjny wygląd górnej części przedramienia coraz częściej troszczą się jednak i kobiety, które wprawdzie wybierają łagodniejsze ćwiczenia, jednak cel chcą osiągnąć taki sam, jak mężczyźni. Poprzez systematyczny, choć niezbyt forsowny trening, panie mogą wyćwiczyć swe bicepsy i sporo na tym zyskać. 


Ładnie wyćwiczone bicepsy korzystnie wpływają na kobiecą sylwetkę i poprawiają ogólny wygląd kobiet. Zachętą do podjęcia ćwiczeń mających wzmacniać tę grupę mięśni może być fakt, iż w tej części ciała tkanka tłuszczowa nie pojawia się w zbyt wielkich ilościach, zatem trening szybko przynosi widoczne rezultaty.



 To ogromne pocieszenie dla tych pań, które szybko się zniechęcają. Systematyczny trening z niewielkim obciążeniem może się okazać nie tylko szansą na piękne ramiona, ale i ciekawym sposobem spędzania wolnego czasu.

Poniżej parę ćwiczeń, które mogą okazać się przydatne : 
 

  1. Uginanie ramion za sztangielkami, 
  2. uginanie ramion w podporze o kolano 
  3.  uginanie ramion leżąc na brzuchu na ławce skośnej 

 oto ćwiczenia, które nie są zbyt forsowne, a które bardzo szybko mogą przynieść rezultaty.

A Wy jakie ćwiczenia stosujecie na biceps ? 

środa, 22 lipca 2015

Cellulit a ćwiczenia: o czym warto pamiętać?

Cellulit jest powszechnym problemem, a z możliwości jego szybkiego pozbycia się chętnie korzystają kobiety na całym świecie. Nic dziwnego. Cellulit nie jest zbyt estetycznym zjawiskiem, w wielu przypadkach jest też przyczyną kompleksów i kiepskiego samopoczucia. 

Jak można z nim walczyć? 
Wbrew pozorom nie tylko rygorystyczna dieta pomaga się rozprawić z takim zjawiskiem. Dla tych osób, które chcą się pozbyć „pomarańczowej skórki” i znów cieszyć pięknym wyglądem, bardzo ważną sprawą jest systematyczna aktywność fizyczna. Systematycznie wykonywane ćwiczenia mogą sprawić, że cellulit stanie się tylko przykrym wspomnieniem. Jeśli taką gimnastykę będzie wspierać odpowiednia dieta, można liczyć na wspaniałe efekty. Jakie ćwiczenia są jednak najskuteczniejsze w walce z tak uciążliwym problemem, jakim jest „pomarańczowa skórka”?



Cellulit można pokonać m. in. tym ćwiczeniom, które pozwalają na dość szybkie, a przede wszystkim skuteczne wzmocnienie mięśni ud, pośladków oraz brzucha. To właśnie te rejony są najbardziej narażone na nadmierną ilość tkanki tłuszczowej i cellulit. Ćwiczenia, które mają poprawić ich wygląd, polegają przede wszystkim na unoszeniu nóg oraz na wykonywaniu wymachów. Pomocne są również przysiady oraz takie ćwiczenia, które mają wspierać cały organizm i wszystkie grupy mięśni. 


Są to doskonale znane treningi ogólnorozwojowe, jak jazda na rowerze, bieganie lub pływanie. Dzięki nim można pięknie modelować sylwetkę, a jednocześnie – poprawiać stan swego zdrowia i wzmacniać kondycję. Taki trening może sprawić, że cellulit zniknie, a aktywne spędzanie czasu stanie się korzystnym dla zdrowia nawykiem.

wtorek, 7 lipca 2015

czwartek, 11 czerwca 2015

MEL B - moja osobista motywacja :)

Dzisiaj wrzucę Wam parę fotek mojej ulubionej fit trenerki i zarazem inspiracji czyli Mel B.








Mnie najbardziej podoba sie na zdjęciu na plaży :) A Wam ?


środa, 27 maja 2015

5 zasad zdrowej diety

Większość osób marzy o ładnej, szczupłej sylwetce, jednak nie wie co zrobić, żeby ją osiągnąć. Wśród setek porad na temat zdrowego stylu życia możemy wyróżnić pięć najważniejszych.

1. Wszystko z umiarem.
Jeżeli zamierzamy się odchudzać musimy pamiętać o zasadzie nr. 1. Wszystkie ćwiczenia, diety, muszą być stosowane z umiarem, inaczej może to się odbić źle na naszym zdrowiu, samopoczuciu oraz spowodować wzrost poziomu tłuszczu w naszym organizmie.

2. Jedz dużo warzyw.
Warzywa są świetnym źródłem witamin i mikroskładników. Im więcej warzyw spożywamy, tym lepiej uzupełniamy braki witamin i mikroskładników w naszym organizmie. O przedawkowaniu witamin możemy raczej zapomnieć, aczkolwiek niektóre produkty zawierają bardzo dużą ich ilość ze względu na przetworzenie chemiczne.

3. Unikaj słodyczy.
Słodycze są wrogiem numer 1 dla osób chcących zgubić zbędne kilogramy. Zawierają bardzo dużą ilość węglowodanów, w tym różnego rodzaju cukrów. Z badań naukowych wynika, że cukier szybko odkłada się w organizmie w postaci tłuszczu. Poza tym słodycze są bardzo kaloryczne, a nadwyżka kaloryczna powoduje to, że zamiast spalać tłuszcz, mamy go coraz więcej.

4. Unikaj alkoholu oraz pizzy.
Mimo, iż alkohol, obok białka, tłuszczu i węglowodanów jest źródłem energii, jest on najmniej pożyteczny. Jako jedyne źródło energii dostaje się bezpośrednio do krwi, nie dzieląc się na mniejsze elementy. Tym samym nie możemy pozbyć się go od tak po prostu z organizmu, tylko musi to zrobić wątroba. Wpływa też negatywnie na nasze wyniki sportowe, nie wspominając o nadwyżce kalorycznej, którą powoduje.

5. Połącz dietę z ćwiczeniami.
Najszybciej efekty można uzyskać, jeżeli połączy się dietę z ćwiczeniami. Oczywiście mowa tu o diecie zbilansowanej oraz ćwiczeniach o niskiej intensywności, które względnie najlepiej spalają tłuszcz.


Stosujecie się do tych zasad ? :) 

czwartek, 2 kwietnia 2015

FIt Motywacja FIT MAMA

Dzisiaj parę fotek, które pomogą Wam zrozumieć, że ciąża to nie koniec świata tylko wielkie szczęście :)







Można ? Można !! :)

czwartek, 26 lutego 2015

Be yummy shop - recenzja czekolady Plamil, batoników Nakd i Pulsin




Ostatnio wklejałam same motywacje, dzisiaj czas na porządnego posta :)

Ostatnio zrobiłam fit zakupy w sklepie http://beyummy.pl/shop  – to sklep  fit blogerki Agnes -  http://www.agnesblog.pl/,  na której bloga często zaglądam – dziewczyna ma smykałkę do wymyslania pysznych, zdrowych potraw.


Sklepem interesuje się chyba sporo osób, a blogerka reklamuje i zachwala sprzedawane w nim produkty na blogu, na filmikach na YT oraz na fanpage'u na FB. 


Oto kilka zakupionych przeze mnie produktów (kupiłam różne smaki) :






Jestem nimi totalnie rozczarowana. Nie wiem jak można wciskac komuś, że te produkty są smaczne.. Rozumiem, że są różne gusta i smaki, ale te rzeczy smakują po prostu paskudnie. Chyba nie jestem odosobniona w tej opinii bo na FB widziałam już niepochlebne komentarze na temat batoników i czekolad.

Zarówno batoniki nakd jak i pulsin są okropne. Nie chodzi mi o to, że nie są słodkie. Nie jem cukru od 2 lat, przywykłam do zdrowych alternatyw słodyczy. Smakują po prostu jak trociny i smierdzą, wyglądają na mocno przeterminowane. Czekolady pokrywa biały nalot, są lekko gorzkie (to zrozumiałe), ale i baaardzo kwaśne w smaku. Ciemnej czekolady  carob firmy Plamil po prostu nie da się zjesc – wyplułam ją zaraz po spróbowaniu. Mleczna wersja tej czekolady nie ma po prostu żadnego smaku. Myslałam, że to może z moimi kubkami smakowymi chwilowo jest coś nie tak i dałam do spróbowania te produkty kilku swoim znajomym, którzy też odżywiają się zdrowo i interesują się tym, co w fit trawie piszczy. Ich zdanie było takie jak moje....

 Czy jest sens wydawac 8 zł na batona, który po pierwszym kęsie ląduje w koszu?

Macie doświadczenia z tymi produktami ?  Próbowaliście któregoś z nich? Czy komuś z Was faktycznie to smakuje?!

Tej recenzji nie byłoby wcale (ot potraktowałabym całą sprawę jak nieudany zakup), gdyby blogerka nie próbowała wciskać ludziom kitu na każdym kroku jakie te produkty są smaczne. Wiele o nich można powiedzieć, zdrowe – NA PEWNO, pożywne – TAK, ale smaczne – NA PEWNO NIE. Nie wierze, że komus może to smakować. Jeśli ktoś chce kupić wymienione przeze mnie batony lub czekolady radzę się dobrze zastanowić czy nie wyrzucicie pieniędzy w błoto.

Wiele osób (tak jak i ja) może się połasić na te produkty z uwagi na fakt, że nie są dostępne w PL. A wiadomo w UK jest inna świadomośc zywieniowa, fit produkty można dostać bez problemu w każdym sklepie, na pewno więc są smaczne i lepsze od tego co możemy kupić tutaj.. Takie było moje (błędne jak się okazało) rozumowanie.

Myślę, że wiele osób zaczynających swoją przygode ze zdrowym jedzeniem może się mocno zniechęcić. Przeciez produkty są reklamowane jako smaczne... Myślę, że skutecznie mogą zniechęcić do zdrowego żywienia, a przeciez tyle jest zdrowych i smacznych produktów, z których sami możemy przygotować zdrowe, tańsze i przede wszystkim SMACZNE desery.

Co myślicie?

sobota, 21 lutego 2015

Fit Motywacja - Sexy Tyłeczki :)

Świetny tyłeczek to coś o czym chyba każda z nas marzy :) Najprostszym ćwiczeniem które skutecznie modeluje pośladki jest squat technika wykonywania jest dość fajnie opisana na w tym poście więc zapoznajcie się z lekturą i do dzieła :)











Mój ideał to ostatnie zdjęcie, a Wasz ? :)

wtorek, 17 lutego 2015

Fit Motywacja - Sexy Łydki

Dzisiejszą motywację sponsorują łydki :) Uwielbiam ćwiczyć nogi na siłowni ale łydki to już trochę inna bajka trenuję co prawda regularnie ale bardzo ciężko uzyskać wymarzone efekty. Chciała bym mieć takie łydki jak dziewczyny na zdjęciach.









Mój ideał to zdjęcie nr.3 (dziewczyna w białej bluzce) a Wasz ? :)