środa, 10 kwietnia 2013

LICZNIK SPALONYCH KALORII

W Internecie często spotykam się z pytaniami typu : "Ile kalorii spalę jeżdżąc godzinę na rowerku treningowym" itp. Wielu ludzi zaczynających przygodę z odchudzaniem i aktywnością stara się wybrać możliwie najszybszy i najbardziej skuteczny sposób na spalanie kalorii. Z pomocą przychodzą nam Liczniki spalonych kalorii. Takie liczniki możemy znaleźć na wielu stronach ja akurat posłużyłam się tym. Wiadomo , że nie możemy w 100% sugerować się wynikiem tych kalkulacji , bo w praktyce może to wyglądać trochę inaczej ze względu na to , że każdy ma trochę inny sposób ćwiczenia. Jedni mogą ćwiczyć bardziej intensywniej inni mniej, ale jeśli założymy wszystkie obliczenia dla statystycznej osoby to jakiś pogląd tak czy siak będziemy mieli. 

Obsługa tego licznika jest bardzo prosta, wpisujemy naszą wagę oraz ile będzie trwał trening , no i wybieramy rodzaj aktywności np. Jazda na rowerze. 

Ja obliczenia założyłam dla kobiety o wadzę 60 kg i długości treningu 45 min. 

Oto parę obliczeń :

Aerobik - 409 kcal
Bieg 15 km/h - 900 kcal
Ćwiczenie na siłowni - 297 kcal
Joga - 216 kcal
Spokojny spacer - 72 kcal
Szybki marsz 6 km/h - 112 kcal

Polecam wam skorzystanie z licznika , nawet w formie ciekawostki :)

A oto parę motywacji na dziś :