Etykiety

wtorek, 5 stycznia 2021

Naleśniki z Fabryki Siły

 Naleśniki z Fabryki Siły 

Od jakiegoś czasu jestem na diecie z Fabryki Siły o czym więcej możecie przeczytać na blogu tutaj .
Mnie osobiście ich dieta bardzo smakuje i również co chyba ważniejsze przynosi efekty :) Dzisiaj jeden z moich ulubionych przepisów czyli naleśniki :) 

Naleśnik pszenny z twarożkiem sułtańskim i gruszką, a w tej wersji z pomarańczą 🍊




Łapcie przepis :

✅Mąka pszenna 45g
✅Mleko 70g 🍶
✅Woda gazowana 40g🥤
✅Oliwa z oliwek 4g
✅Twaróg chudy 55g
✅Jogurt nat. 25g
✅Rodzynki 5g
✅Miód 5g
✅Gruszka 50g🍐

Przygotowanie : 

Mąkę zmiksuj z wodą i mlekiem. Ja dodaję jeszcze sól i pdp. Odstawić na chwilę.
Twaróg rozgnieść z jogurtem i miodem. Dodać rodzynki.  Ciasto naleśnikowe smażyć na oliwie. Podawać z twarożkiem i gruszką/pomarańczą.

Makro :  370 kcal, 21g białka, 7 tłuszczu, 51 węgli 💪

Jeśli chcesz mieć takie smakołyki i chudnąć to dietę z Fabryki Siły możesz zamówić tutaj .

8 komentarzy:

  1. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnóstwo ciekawych inspiracji!


    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo jest przepisów w Internecie ale na tym blogu te moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto przeczytać, bo bardzo to ułatwi funkcjonowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawych rzeczy człowiek się tu może dowiedzieć, będę polecać znajomym tą stronę.

    OdpowiedzUsuń