Etykiety

poniedziałek, 8 marca 2021

Pomysły na bezcukrowe desery na diecie

 

 

Dziś chciałabym się pochwalić moim kolejnym słodyczowym ebookiem, który jest dostępny TUTAJ. Tym razem to 10 przepisów na bezcukrowe desery, na które można sobie pozwolić nawet na diecie.

Znajdziecie tu przepisy między innymi na dwukolorowy sernik, deser na zimno ze skyrów czy różne wersje muffinek. Wszystko z dokładnym opisem przygotowania i gramaturą. Wyliczona jest także kaloryczność na 1 porcje danego deseru. Składniki nie są wymyślne i wszytsko dostaniecie w najbliższym dyskoncie.

 

 


 

Ebook jest dostępny na moim drugim blogu, który prowadzę razem z mężem ZRZUCBRZUCH

Jeśli interesują Was zdrowe przepisy znajdziecie tam też mój pierwszy ebook z 17 przepisami na Fit Słodycze, oraz darmowy ebook na 5 śniadaniowych omletów na słodko. Wkrótce pojawią się nowe darmowe materiały.



Zapraszam Was tez na nasz kanał YT gdzie co jakiś czas pojawiają się ciekawe przepisy oraz Foodbooki czyli cały dzień jedzenia pod konkretną kaloryczność.

Zapraszam na kanał TU

Zapraszam Was też na naszego insta, gdzie codziennie wrzucamy jakieś super przepisy @zrzucbrzuch



1 komentarz:

  1. Kurczę, ja to mam z żelatyną problem, bo mi się z niej glutek robi i zawsze mam stres jak ją dodać żeby wyszło dobrze :C

    OdpowiedzUsuń