Etykiety

piątek, 19 lipca 2019

Naleśniki razowe z borówkami

Naleśniki razowe z borówkami


Naleśniki i omlety to zdecydowanie moje ulubione wersje śniadań i kolacji. Dzisiaj mam dla Was propozycje na bardzo smaczne naleśniki razowe z borówkami z sosem na bazie serka homogenizowanego miodu i wiórków kokosowych. 

Jak wiecie od pewnego czasu jestem na diecie z Fabryki Siły. O tym jak ona przebiega możecie przeczytać tutaj

Przepis na te naleśniki razowe również pochodzi z ich diety. Ja tylko go lekko zmodyfikowałam :) 
Zamiast ananasa do przepisu użyłam borówek. Możecie bez problemu tak modyfikować u nich przepisy gdyż na stronce jest wymiennik posiłków.


Makro:

Energia: 521 kcal
Białko: 21 g
Tłuszcz: 23 g
Węglowodany: 54 g

Składniki :

Mąka pełnoziarnista - 0,5 szklanki (55 g)
Mleko 2% - 0,4 szklanki (90 g)
Oliwa z oliwek - 0,5 łyżki (5 g)
Serek homogenizowany naturalny - 3,5 łyżki (85 g)
Wiórki kokosowe - 1 łyżka (6 g)
Borówki Amerykańskie - (110 g)
Miód pszczeli - 0,5 łyżeczki (4 g)
Woda mineralna - 0,1 szklanki (22 g)

Przygotowanie: 

1. Mąkę przesiej i zmiksuj na gładkie ciasto z lekko podgrzanym mlekiem oraz oliwą (zostaw odrobinę oliwy do posmarowania patelni). Do gotowego ciasta dodaj gazowaną wodę, delikatnie wymieszaj i odstaw.
2. Serek zmiksuj na gładki krem z miodem i częścią wiórków kokosowych.
3. Naleśniki smaż na rozgrzanej patelni posmarowanej cienko oliwą (oliwę dodaj tylko raz, na samym początku smażenia, potem jej dodawanie nie jest już konieczne).
4. Gotowe naleśniki posmaruj serkiem (część zostaw do dekoracji), złóż w koperty i ozdób pozostałym serkiem, oraz borówkami. 

Smacznego :) 

6 komentarzy: