Etykiety

czwartek, 14 lutego 2019

Domowy obiad z Fabryki Siły czyli mielone z ziemniaczkami :)

Od jakiegoś czasu stosuję przepisy z diety z Fabryki Siły i muszę przyznać, że z każdą rozpiską bardziej mnie zaskakują. Na początku były to dania fit bardzo smacznym wydaniu, a teraz mam coraz częściej domowe obiady w zdrowszych wersjach. Super sprawa bo jestem na diecie, a jednocześnie jem domowe obiady. Postaram się w paru postach pokazać Wam przykładowe propozycje obiadowe dietetycznie i po domowemu :) 

Wystarczyło napisać wiadomość do trenerów i dostałam jeszcze ciekawsze posiłki na wzór babcinych obiadów. Dzisiaj na przykład mam kotlety mielone z ziemniaczkami i surówką :) 

Same popatrzcie :) Wygląda jak domowy obiad, a jest w 100 % fit :) 


Potrzebujemy :


Wołowina mielona - 150g
Ziemniaki - 375 g
Cebula -30g
Olej rzepakowy - 2 łyżki 
Koper Ogrodowy - 1 łyżka
Jogurt naturalny - 75g
Bułka Tarta - 15 g
Pół jabłka
Mała marchewka
Pieprz.

Przygotowanie :

Mięso mieszamy z posiekaną cebula następnie formujemy kotlety i obtaczamy w bułce tartej. Ziemniaki gotujemy. Jabłko i marchewkę ścieramy na tarce następnie dodajemy pieprz i jogurt. Ziemniaki dekorujemy koperkiem,. Kotlety smażymy na oleju. 

Gotowe ! :) 

Więcej pysznych przepisó na Obiady z Fabryki Siły znajdziecie tutaj 


Więcej obiadów znajdziesz też w tym filmie : 






3 komentarze: