Etykiety

środa, 17 listopada 2021

Wege obiad: Makaron z ciecierzycą, pieczarkami i szpinakiem

 WEGE MAKARON Z CIECIERZYCĄ, PIECZARKAMI I SZPINAKIEM

wege makaron z ciecierzycą

Kolejny obiad wege wpada na bloga. Jeśli zależy Wam na ograniczeniu mięsa tak jak mnie to polecam Wam taki obiadek. Staram się mocno ograniczyć mięso i całkiem dobrze mi idzie. Największy problem stanowi dla mnie odstawienie wędliny. Czasem mam ochotę na kanapkę z szynką drobiową i ciężko mi ją czymś zastąpić. Jeśli chodzi o obiady to zauważyłam, że mogę prawie wcale nie jeść mięsa. Zrezygnowałam prawie całkiem z wołowiny i wieprzowiny, czasem wpadnie indyk. Natomiast produkty mające imitować smak mięsa zupełnie mi nie podchodzą (typu roślinny burger czy roślinna kiełbaska). A jak jest u Was? Ograniczacie mięso? Jeśli tak to śmiało korzystajcie z przepisu :)


Wege makaron z ciecierzycą, pieczarkami i szpinakiem składniki:

Makaron 100g

Pieczarki 100g

Szpinak mrożony (lub świeży)

Oliwa z oliwek 10g

Czosnek 1 ząbek

Ciecierzyca gotowana 60g

Jogurt grecki 30g

wege makaron z ciecierzycą, pieczarkami i szpinakiem


Jak zrobić wege makaron z ciecierzycą, pieczarkami i szpinakiem

Na oliwie podsmażamy przeciśnięty czosnek i dodajemy mrożony szpinak (3 małe bloczki). Smażymy chwilkę razem, dodajemy pokrojone pieczarki. Przyprawiamy całość solą, pieprzem i curry i na koniec dodajemy ciecierzycę. Do całości dodajemy ugotowany makaron i zabielamy jogurtem greckim (można pominąć).


Inne przepisy wege znajdziecie tutaj: MIELONE Z SOCZEWICY

MAKARON Z CAMEMBERTEM I BROKUŁEM

Inne opcje obiadowe niekoniecznie wege znajdziecie tu : 6 OBIADÓW Z FABRYKI SIŁY


KLIKNIJ W OBRAZEK po przepis:

Wege makaron z camembertem i brokułem

Wege mielone z ciecierzycy

Obiady z Fabryki Siły


Jeśli chcecie mieć dietę ułożoną przez profesjonalnych dietetyków, także w opcji wege to polecam Fabrykę Siły. Opcje diet możecie zobaczyć TUTAJ.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz