Etykiety

czwartek, 17 czerwca 2021

Zapieczona owsianka z truskawkami i czekoladą

 Zapieczona owsianka z truskawkami i czekoladą

Czyli kolejna wariacja na temat owsianki. Owsianki chyba nigdy mi się nie znudzą. Pisałam zresztą już kilka razy, że modyfikacji owsianek są setki więc ogranicza nas tylko nasza fantazja. Ostatnio polubiłam zapieczone owsianki czego efektem był ten przepis. Dzisiaj pora na kolejną owsianę z innymi dodatkami czyli zapieczona owsianka z truskawkami i czekoladą



Składniki :
 
50 g płatki owsiane
120 ml mleko roślinne
pół łyżeczki proszku do pieczenia
5ml syrop klonowy
10g gorzka czekolada
40g gruszka
40g truskawek


Polewa:

15g odżywki białkowej
woda
 

Płatki wymieszać z proszkiem, mlekiem i syropem klonowym. Dodać pokrojone w kostkę truskawki i gruszkę (część możemy zostawić do dekoracji na wierzch). Przelać do naczynia do zapiekania. Na wierzch ułożyć czekoladę. Zapiekać 25 min w 180st.

Połączyć białko z wodą do konsystencji gęstej śmietany i polać owsiankę.

Podobają Ci się moje przepisy? Zajrzyj do mnie na Insta 

Polecam Ci również przepis na fit banana split 


1 komentarz:

  1. Moja wyglądała zdecydowanie gorzej niż ta na zdjęciu ale smakowała bardzo dobrze. Dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń