Etykiety

środa, 9 września 2020

Brownie Z Grochu


Brownie Z Grochu 

 Hej dzisiaj na blogu przepis na brownie. Były już z cukinii, z buraka, fasoli i innych cudów, a dzisiaj z grochu :) A konkretnie z mąki z grochu, która kupiłam pół roku temu i do dziś nie znalazła zastosowania. Przepis znalazłam z tyłu opakowania i zmodyfikowałam go wg. swoich upodobań i potrzeb.

Składniki: 

- 150g mąki z grochu - jeśli nie macie nada się tez kukurydziana

- 150 ml wody

- 1 banan

- 2 jajka

- 3 łyżki kakao

- 20 g ksylitolu

- 1 łyżeczka proszku do pieczenia

- 40 ml oleju rzepakowego

- szczypta soli



Brownie z Grochu przygotowanie :

Wszystko miksujemy w blenderze. Przelewamy masę do formy silikonowej i pieczemy 30 min w 180 st. Jeśli chcemy uzyskać bardziej czekoladowy smak możemy polać ciasto rozpuszczoną czekoladą. Wiadomo, że nie smakuje to jak klasyczne brownie, ale moim zdaniem jest warte spróbowania :) 

Inny fajny przepis na brownie możecie znaleźć tutaj - fit brownies z avocado 

Polecam Wam również mój ostatni przepis na owsiany omlet z borówkami .

1 komentarz:

  1. Ja do tej pory robiłam brownie z czerwonej fasoli i to jeden z cieszacych się największą popularnością wpisów na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń