Etykiety

poniedziałek, 9 października 2023

DIETA NA MASĘ Z FABRYKI SIŁY DLA KOBIET

  DIETA NA MASĘ Z FABRYKI SIŁY DLA KOBIET



U mnie nie było właściwie decyzji o przejściu na masę. Ważąc 56 kg i wyglądając moim zdaniem dość słabo (nadal ćwicząc siłowo) postanowiłam po prostu przez pewien czas jeść wszystko na co mam ochotę i w każdej ilości na jaką mam ochotę. Nadwyżka kaloryczna plus regularne treningi siłowe zrobiły swoje i nabrałam masy, ale tak zwanej "świńskiej". Mięśnie oczywiście urosły, ale tkanki tłuszczowej było równie sporo. W tym momencie stwierdziłam, że chcę zrobić masę korzystając z diety ułożonej przez profesjonalistów i znów skorzystałam z diety od Fabryki Siły. Z dietą od Fabryki miałam już styczność kilka razy robiąc redukcję.

Na czym polega dieta na masę dla kobiet z Fabryki Siły?

Właściwie na tym samym co dieta dla mężczyzn. W diecie na masę musimy spełnić kilka warunków, bez których nie ruszymy z miejsca z masą:




Nadwyżka kaloryczna: Aby zbudować masę mięśniową, należy spożywać więcej kalorii, niż się spala. Potrzebujemy dodatniego bilansu energetycznego. Nadwyżka powinna pochodzić głównie z wartościowych źródeł, takich jak białko, zdrowe tłuszcze i węglowodany. Jeśli będziecie jeść co popadnie w każdych ilościach (plus trening siłowy) uzyskacie efekt tzw. świńskiej masy. 


Dużo białka: To kluczowy składnik diety jeśli chodzi o budowanie mięśni. W diecie na masę z Fabryki Siły nie musiałam się martwić o liczenie makroskładników ponieważ każdy posiłek zawierał odpowiednią ilość białka. W okresie kiedy jadłam "na oko" starałam się po prostu w każdym posiłku dostarczać ok 20-30g białka. W dyskontach jest teraz zatrzęsienie produktów wysokobiałkowych więc nie jest to trudne. Oczywiście oprócz białka ważne jest też dobre źródło węglowodanów i zdrowych tłuszczy. Jeśli macie wykupioną dietę z Fabryki Siły nie musicie się martwić liczeniem tego wszystkiego.

Trening siłowy: Masy nie zbudujesz samą dietą. Co więcej nie każdy trening sprzyja jej budowaniu. Jeśli stosujesz dietę na masę, a Twoje treningu to godzinne skakanie z Chodakowską - nie osiągniesz zamierzonego efektu. Dla budowania masy mięśni potrzebny jest silny bodziec w postaci dużych ciężarów. Ja ćwiczę siłowo 3 razy w tygodniu plus raz w tygodniu godzinne cardio na bieżni lub rowerku. Codziennie spacery ok 6 tys kroków. 

Suplementy: Tu może Cię zaskoczę, nie suplementowałam ani białka ani kreatyny na masie. Więc jak widać bez suplementów też się da uzyskać jakiś efekt. Zresztą moim zdaniem suplementy mogą być tylko małym dodatkiem, górą piramidy, u której podstaw leży porządna dieta, regeneracja i trening.




Jeśli przeraża Cię ogarnianie diety na masę na własną rękę to ja polecam dietę z Fabryki Siły. Dieta jest w 100% dostosowana do Twoich potrzeb i preferencji i zorientowana na cel. Wygodna aplikacja, w której możesz podmieniać składniki dań i całe posiłki znacznie ułatwia utrzymanie diety.

Pamiętaj, że bez odpowiedniej diety nie ma masy, tak jak nie ma jej bez treningu. Jeśli chcesz budować masę mięśniową koniecznie połącz trening z dietą. Z Fabryki Siły możesz wykupić również plan treningowy.

Ja bardzo polecam dietę z Fabryki Siły na masę. Jak widzicie po zdjęciach udało mi się zbudować masę i jakościowo przytyć ok 6kg.


Fabryka Siły - Plany treningowe i dietetyczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz