Etykiety

wtorek, 24 marca 2020

Makaronowe Muszle z mięsem z indyka i brokułem

Makaronowe Muszle z mięsem z indyka i brokułem

Kolejny bardzo smaczny przepis na bloga i również wariacja na temat klasycznej michy. Jeden powie makaron/ ryż z kurczakiem, a dla mnie to zupełnie nowe danie. Spokojnie możemy je jeść na diecie.


Składniki:

- makaron duże muszle 100 g
- 150 g mięsa mielonego z indyka
- olej rzepakowy 2 łyżki
- passata (przecier) pomidorowa - 150 ml
- brokuł 200 g podzielony na różyczki
- 1 ząbek czosnku
- ulubione przyprawy: sól, pieprz, zioła prowansalskie, papryka słodka wędzona
 
 

Makaronowe Muszle z mięsem z indyka i brokułem przygotowanie : 

Makaron ugotować wg. przepisu na opakowaniu. Brokuła ugotować na chrupko. Na patelni rozgrzać olej i podsmażyć na nim chwile czosnek przeciśnięty przez praskę. Dodać mięso, podsmażyć i przyprawić.Dodać przecier i chwilę jeszcze poddusić. Do mięsa na patelni dodać makaron i delikatnie wymieszać. Podawać z brokułem.


 Jak widać u mnie na zdjęciach danie na wynos do pracy więc nie ma najmniejszego problemu, żeby tą potrawę robić w formie lunch boxa. 

Smacznego


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz