czwartek, 16 stycznia 2014

Zdrowy posiłek podstawą zdrowej sylwetki - foto motywacje

Nie od dzisiaj wiadomo, że na wygląda sylwetki w większości ma wpływ to co jemy. Według znanej zasady dobrze wyglądająca sylwetka to w 70% dieta i 30% ćwiczenia, dlatego bardzo istotne jest co jemy. Dobrze zaplanowana dieta powinna składać się z pełnowartościowych białek, zdrowych tłuszczy i węglowodanów. Powinniśmy unikać cukrów i alkoholu. Przepisy na gotowe fit posiłki możecie znaleźć na wielu fit blogach. Ja pokaże Wam jak genialnie może wyglądać zdrowy posiłek, zresztą sami popatrzcie na zdjęcia :






I kto powiedział, że zdrowy posiłek musi być niejaki, mdły i niesmaczny ?
 Ja wcale się z tym nie zgadzam !

sobota, 4 stycznia 2014

Martwy ciąg - nie tylko dla Panów

Od nowego roku postanowiłam urozmaicić swój trening o dodatkowe ćwiczenie jakim jest martwy ciąg. Słyszałam wiele dobrego o tym ćwiczeniu i chętnie je wypróbuję, oczywiście nie z jakimiś dużymi obciążeniami bo na początku najważniejsze to opanowanie prawidłowej techniki. Więcej o martwym ciągu możecie przeczytać tutaj. A teraz trochę motywacji :)







A wy robicie martwy ciąg?