Etykiety

środa, 3 lutego 2021

Pyszna sałatka z łososiem i makaronem ryżowym

Pyszna sałatka z łososiem i makaronem ryżowym 

Przy okazji kolejnego posta znów podkreślę, że ja plus warzywa to zdecydowanie nigdy nie był DreamTeam :) Długo nie mogłam zaakceptować "5 porcji warzyw dziennie", nawet z jedną miałam problem. Warzywa staram się przemycać do jadłospisu i w najlepszym wypadku po prostu mi nie przeszkadzają  :) Dziś kolejny przepis z takimi przemyconymi warzywami - sałatka z wędzonym łososiem, makaronem ryżowym i mnóstwem warzyw. Super opcja na kolacje. Moje kubki smakowe wyczuwają tu tylko makaronik i łososia, a warzywa są zdrowym zapychaczem brzuszka.



Sałatka z łososiem i makaronem ryżowym 

Składniki:

- 50 g łososia wędzonego na gorąco

- 35 g makaronu ryżowego lub innego drobnego (to ten w kształcie ziarenek ryżu)

- 80 g różyczek brokuła

- 30 g papryki żółtej

- 60 g ogórka kiszonego

- 100 g pomidora


Makaron gotuję w osolonej wodzie 7 min. Tyle samo czasu gotuję brokuła. Łososia rozrywam na kawałki, dodaję brokuła, makaron i resztę warzyw pokrojonych w kostkę. Przyprawiam solą, pieprzem i bazylią.

Makro:

264 kcal

B: 18

W: 35

T: 6

Sałatka jest bogata w wartości odżywcze, a jednocześnie niskokaloryczna, a dobrze zapychająca żołądek :) Polecam spróbować i modyfikować wedle upodobań.

 

Jeśli zamienicie łososia na jajko, szynkę, kurczaka lub fasolę czy ciecierzycę to macie zupełnie inny posiłek, a równie wartościowy.


Inny fajny przepis na sałatkę znajdziecie tutaj na moim blogu. Jest to przepis na sałatkę między innymi z białej kapusty. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz