Etykiety

czwartek, 1 października 2020

Fabryka Siły dla kobiet ?

  

 Fabryka Siły dla kobiet ? 

Jak wiecie od jakiegoś czasu korzystam z diety Fabryki Siły na początku tak jak większość z Was zastanawiałam się czy dieta ta nadaje się dla kobiet ? Miałam do niej podejście kilka lat temu oraz epizod z bebio do Chody. Nie będę tutaj się tutaj znowu rozpisywać na ten temat. Jeśli chcecie poczytać moją opinię o diecie z Fabryki i jak się na niej żyje to odsyłam Was tutaj.



Dzisiaj chciałam się pochwalić kolejnymi efektami po 6 miesiącu diety. Jak zauważyłyście poprzednio nie miałam zbyt dużo do redukowania nie mniej jednak parę kilogramów trzeba było zrzucić. 

Takie efekty miałam po pierwszych 3 miesiącach : 


O tym jak to dokładnie wyglądało poczytacie w archiwum bloga. 
 W między czasie wzięłam sobie również plan treningowy z fabryki siły. Pisałam Wam o tym tutaj.

 Fabryka Siły dla kobiet - treningi 

Wiadomo, cały ten okres z pandemią i Covid - 19 wymusił na nas wszystkich trenowanie z domu. Ja uzbrojona w dietę plan treningowy mogłam spokojnie ćwiczyć w domu. Hantle + ciężar własnego ciała to był mój sprzęt :) Moim zdaniem na takim zestawieniu udało się wypracować fajne efekty. 

Chciałam się poniżej pochwalić kolejnymi zdjęciami z końca września :



 Muszę przyznać, że dzięki lekkim treningom siłowym znacznie poprawiła się sprężystość skóry i wygląd ramion oraz pleców. 

Kiedyś myślałam, że plany treningowe z Fabryki Siły jak i dieta to strona tylko dla facetów ale teraz wiem w jak dużym byłam błędzie. 

Fabryka Siły - Plany treningowe i dietetyczne

 Fabryka Siły czy było warto ? 

Podsumowując moją prawie pół roczną dietę. Jestem zadowolona z efektów. Koleżanki również zauważyły moją zmianę i często pytają jak to zrobiłam :) Jeśli chodzi o dietę to staram się w tygodniu jeść zdrowo , a w weekendy czasami wpadnie jakieś ciasto do kawy albo fast food.  Na razie nie korzystam już z ich diety ale mam podrukowane wszystkie rozpiski z czasów gdy byłam na diecie. 

Jest to o tyle fajne, że mam bazę posiłków i jadłospisów, które zostaną ze mną na długi czas. Sama sobie czasem coś modyfikuje w posiłkach albo zamieniam kolejności z różnych dni. Fajnie, że dzięki nim nauczyłam się zdrowo jeść, a plan żywieniowy to dobra ściągawka jeśli chodzi o odżywianie po redukcji czy odchudzaniu. Plan wykonany w 100 %, a ja nauczyłam się zdrowo odżywiać. 

Jeżeli macie jakieś pytania albo prośby o pomoc to śmiało piszcie :) 

2 komentarze:

  1. Świetna przemiana. Ja straciłam ponad 10 kg i walczę dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! W wolnej chwili zapraszam do siebie https://tastycalories.com/diety/, może coś Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń