czwartek, 27 lipca 2017

Ćwiczenia na idealne pośladki + pośladkowe motywacje :)

Każda z nas marzy o ślicznych i krągłych pośladkach przy jednocześnie niezbyt dużych rozmiarach. Chcemy by skóra na pupie była napięta i sprężysta przy jednoczesnym braku cellulitu. Z pomocą może przyjść trening siłowy oczywiście w połączeniu z odpowiednią dietą. Taki trening możemy z powodzeniem wykonywać trzy razy w tygodniu na przykład przy okazji treningu nóg, ponieważ wiele z tych ćwiczeń to ćwiczenia wielostawowe, czyli takie, które angażują więcej niż jeden mięsień. 

Najlepiej wykonywać te ćwiczenia z jakimś obciążeniem. Na początek polecam przysiady ze sztangą i martwy ciąg, które są moim zdaniem najlepszymi ćwiczeniami siłowymi, ever. 


W tym ćwiczeniu warto pamiętać o dobrej technice i dobrze dobranym obciążeniu, na początku lepiej skupić się na technice, a ciężar dodawać stopniowo. 

Martwy ciąg na prostych nogach- jedno z najlepszych ćwiczeń na pośladki tutaj też technika powinna początkowo być ważniejsza od cieżaru. 



Wykroki - tutaj za obciążenie może służyc sztanga, albo chantle. Mozemy robić wykroki chodzone albo w miejscu, w przód albo na boki.


A teraz trochę pośladkowych motywacji :) 
Ćwiczycie nogi i pośladki  ? :) 







Które Wam się najbardziej podobają ? 



4 komentarze:

  1. Co polecasz dla osób, które nie mogą obciążać kolana?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis, sama teraz skupiam się na pośladkach i widze naprawdę niezłe postępy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry zestaw ćwiczeń wybrałaś, artykuł sam w sobie bardzo fajny i miło się czyta. Poślady również konkretne :D

    OdpowiedzUsuń