czwartek, 16 stycznia 2014

Zdrowy posiłek podstawą zdrowej sylwetki - foto motywacje

Nie od dzisiaj wiadomo, że na wygląda sylwetki w większości ma wpływ to co jemy. Według znanej zasady dobrze wyglądająca sylwetka to w 70% dieta i 30% ćwiczenia, dlatego bardzo istotne jest co jemy. Dobrze zaplanowana dieta powinna składać się z pełnowartościowych białek, zdrowych tłuszczy i węglowodanów. Powinniśmy unikać cukrów i alkoholu. Przepisy na gotowe fit posiłki możecie znaleźć na wielu fit blogach. Ja pokaże Wam jak genialnie może wyglądać zdrowy posiłek, zresztą sami popatrzcie na zdjęcia :






I kto powiedział, że zdrowy posiłek musi być niejaki, mdły i niesmaczny ?
 Ja wcale się z tym nie zgadzam !

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać zdjęcia posiłków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja w necie znalazłam coś takiego: http://youcancook.blox.pl/resource/IMG_4268001m.jpg

    Uwielbiam takie pyszne i zdrowe śniadanka ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. oj bardzo smakowite to jedzonko wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak! Podstawą naszego Ciała to zdrowe odżywianie + trening + odpoczynek = Klucz do sukcesu. Zapraszam, również na mojego bloga o odchudzaniu, ćwiczeniach i motywacji do sportu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, kto tak powiedział, ale się mylił :-) Zapraszam do siebie, znajdziesz pełno zdrowych i nie nudnych przepisów jeśli już jestesmy w temacie:)

    OdpowiedzUsuń