środa, 13 listopada 2013

Video trening z elementami kick-boxingu

Ostatnio trochę znudziły mi się treningi z Mel B. o których pisałam wam kiedyś tutaj. Dlatego przeszukując odmęty Youtube znalazłam coś bardzo ciekawego, a mianowicie treningi cardio z elementami kick-boxingu. Nigdy nie trenowałam tego sportu więc nie wiem ile to ma tak naprawdę wspólnego z kick-boxingiem, ale jest to ciekawe urozmaicenie treningu.

Jak na razie najbardziej lubię ten : 


Ale polecam Wam również te : 


Trenowałyście któreś z tych treningów ?

1 komentarz:

  1. Trenowałam parę razy z Jillian - jest wycisk, ale po ćwiczeniach mam bardzo dobry nastrój. Na co dzień cwiczę z Mel B. Ostatnio dorwałam niemiecki specyfik DrSlym pom,agający na napady głodu i dodający witamin. Pilnuję, żeby się nie przejadać, bo bez tego efektów nie będzie.

    OdpowiedzUsuń